sreda, 15. april 2015

vsak gru potrebuje svoje minione.

dve leti nazaj sem za pusta samo zmedeno gledala, obkrožena z rumenimi bitjeci in po pol ure so mi šli na živce, ker so predstavljali 7/8 pustnih mask. in skoraj zanalašč nisem gledala despicable me, ker so bili ti trapasti minioni povsod. letos sem že malo pozabila na kujanje in po n letih dejansko od začeta do konca gledala risanko. in zdaj razumem. juj! (:
v ponedeljek je moj fant (ustvarjalcem filma je bil rado baje v velik navdih pri ustvarjanju lika gruja (: ) praznoval rojstni dan in spomnila sem se, da sem pred časom opazila res dober tutorial za izdelavo figuric minionov za na torto. iz fondanta - s katerim se res ne razumeva - in z miljon podrobnostmi - glej prejšnjo opombo. challenge accepted, sem si rekla. in tole je nastalo po parih urah zadrževanja diha v strahu, da ne bi česa uničila. lahko bi bilo bolje, ampak glede na to, da je moj zadnji kiparski izdelek želva v petem razredu (na katero sem morala napisat, da je želva), sem kar zadovoljna. in gru je bil vesel, to je važno.(:





Ni komentarjev:

Objavite komentar