ponedeljek, 7. marec 2016

torba za čez vikend.

ideja za vikend torbo je nastala že kar precej časa nazaj, ker se mi je v omari, sicer polni potovalk, vedno nekako zgodilo, da nobena ni bila primerne velikosti za potrebščine za en vikend. saj veste - če je prevelika, boš pač vzel s seboj tri tisoč stvari, ki jih ne bi potreboval niti na safariju, ker pač imaš prostor. če pa je premajhna, ves čas na skrivaj pogleduješ, če se še drži skupaj in pričakuješ pok, ko bodo končno popustili šivi. da ne omenim brisač, zobnih ščetk in pižam, ki so navadno v takem primeru na seznamu pozabljenih stvari. ker mi je bila zelo všeč fred perry-jeva ideja o okrogli torbi (malo manj pa njihove ideje o cenah), sem si narisala in sešila svojo.
šele kakšno leto po nastanku sem jo utegnila slikat, ima pa to tudi svojo prednost - zdaj lahko potrdim, da ni samo lepa, ampak tudi uporabna in trpežna.
trije kralji (vsi ostali dobri možje so zamudili vlak) pa so mojemu fantu prinesli za darilo malo manj rožasto in rozasto različico. zdaj nimava več izgovora, da bi za vikend ostala doma!(:












2 komentarja: