četrtek, 14. april 2016

babi vera.

baje je bila moja babica vera izjemna ženska. na žalost je nisem poznala, ker je umrla malo preden sem jaz privekala na svet. ampak v urah, ki jih preživim za šivalnim strojem, včasih razmišljam, kako fino bi bilo, če bi bila še živa. iz pripovedovanj sodeč bi se odlično ujeli.
ker je bila gospa. mati samohranilka, ki je popedenala celo družino. skuhala in pospravila in se ob sobotah ob kavi družila s sosedami. enkrat na mesec se je naša jedilnica spremenila v frizerski salon, ker si je sama delala trajno in pobarvala lase. včasih je prišla domov iz službe, si v burdi poiskala, kaj bo naslednji dan oblekla, urezala nov kostim in šla naslednji dan v njem v službo. štrikala je in vezla, prti so bili poravnani in na mizi je bil cvibelmuster.
res sem vesela, da se je nekaj te ljubezni do lepih stvari in ustvarjanja preneslo prek mojega očka še name. še vedno si včasih želim, da bi lahko namesto, da bentim v prazno, njo pocukala za rokav in jo vprašala, zakaj mi šivalni stroj spet nagaja. upoštevala bi njene drobne zvijače, ker sem prepričana, da jih je imela nešteto - vsaka dobra gospodinja jih ima. ali pa bi ji pokazala, kaj sem tokrat sešila. ta teden bi bila na vrsti za modno revijo tale obleka.



4 komentarji:

  1. Čudovita objava <3 me je spomnila na mojo babico, ki je ni že par let in sva se zelo dobro razumeli. Kako zanimivo, leta tečejo, spomini pa so še tako zelo živi in vsakič, ko sem spomnim nanjo - tudi sedaj, se mi kar zarosijo oči, dobim cmok v grlu in mi je težko pri srcu. Nekateri ljudje pustijo res velik pečat v življenju.

    Lepo, da se je vsaj njena šiviljska strast prenesla naprej, če jo že nisi poznala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. res je težko, ko izgubiš koga takšnega, ja... sama se vedno potem opomnim, da sem v resnici lahko zelo srečna, da sem te ljudi poznala, čeprav so prehitro odšli. včasih je bolj slaba tolažba, včasih pa pomaga.(:

      Izbriši
  2. Pozdravljena Ash, hvala za komentar na mojem blogu, saj sem tako našla tvoj res simpatičen blog z zanimivimi zapisi in čudovitimi fotkami. Si pa tudi ti mene spomnila na mojo babico, ki je bila pomemben del mojega otroštva, prav ona me je naučila polno tega kar danes znam. Tudi jaz se velikokrat spomnim nanjo ko ustvarjam, in kaj bi dala, da bi jo lahko pocukala za rokav, saj je še toliko spretnosti in znanja, ki bi me lahko naučila. Hvala, da si me spomnila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala.(:
      ja, sploh v tem času tutorialov na youtubu včasih kar pozabimo, da so v resnici naše stare mame to vse znale. na srečo mi je ostalo vsaj nekaj njenih knjig, iz katerih se lahko učim. tudi jaz zelo rada zaidem na tvoj blog, zelo fine reči šivaš!

      Izbriši