četrtek, 6. februar 2014

vsako darilo ima svojo mašno.

po navadi je bilo edino, kar me je držalo pokonci v času intenzivnega učenja, da sem šla ven na zrak. pretegnit noge, po možnosti na doooolg tek, ki mi je omogočal sladko spanje ponoči. 
zadnje dva tedna ponoči nisem spala zaradi prehlada, podnevi pa nisem šla ven zaradi vremena. in prehlada.
in edina stvar, ki me je tokrat obdržala pri življenju brez socialnih stikov je bilo - ustvarjanje.

tokrat predstavljam mašne na tisoč in en način. hecam se, samo na tri načine. (zaenkrat.)
že pred časom sem si naredila prstan, ki ga veselo nosim (malo manj vesela sem edino, ko se mi zaplete v lase in imam celo žurko). zadnjič sta ga občudovali dve sošolki in med učenjem za najtežji izpit sem naredila vsaki enega, ker sem vedela, da trpita iste muke kot jaz. naredila sem tudi izpit, če koga zanima. kljub vsemu. (: na pinterestu sem našla še zanimivo idejo za ogrlico z mašno. pa sem jo naredila.
zadnje dva dni pa sem neži šivala krilo, o katerem boste še slišali... iz ostankov blaga je nastala še ena mašna. zaenkrat še ni našla svojega namena, ampak sem prepričana, da ga bo kmalu. (: 
zdaj bo pa čas, da neham spati na lovorikah in se grem naprej učit! 











Ni komentarjev:

Objavite komentar